onsdag den 28. april 2010

Den bedste souvenir - nu i trykken!

I dag har jeg bestilt mit første (og nok også mit livs eneste) grønlandske kørekort! Og det var ikke uden en vis portion sommerfugle i maven at jeg afleverede dette billede af mig forklædt som grønlænder henne på politistationen. Selvom damen bag skranken så meget alvorlig og lidt sur ud, så stussede hun ikke det mindste over fotoet - men hun er jo trods alt også vant til at 80% af alle herboende mænd (og et par procent af kvinderne) har overskæg, så jeg glider bare ind i mængden. Intet kunne være mere tilfredsstillende. Efter sigende kan jeg hente denne unikke souvenir henne på stationen om 14 dage. For satan, jeg glæder mig.

Mor udtaler: "Du ligner én der skal i fængsel".

Tak til fotograf Mikkel og sminkøse Atangana. Ikke tak til alle dem, der i de seneste dage har grinet og grinet hver gang de har kigget på mig. Æv.