tirsdag den 20. april 2010

Den usynlige lasbil

Den seneste tid har jeg fået en del henvendelser (to helt præcist) fra læsere, der spørger om der ikke er nogen usynlige lastbiler i Nuuk.

_________

15.31, 10 april 2010:
From: Mikael Toftegaard mikaeltoftegaard62@hotmail.com
To: August Jungersen kunstner5@kunstner5.com

Hej August.
Spændende blog (not). Jeg læser den hver dag (som om). "Desværre" kan jeg ikke finde noget om usynlige lastbiler derinde, har du set nogen?

Hilsen
Mikael
_________
19.58, 19 april 2010:
From: Ann-Bade Bodelsen badebodelsen@gmail.com
To: August Jungersen kunstner5@kunstner5.com

Kære August.
Jeg skriver til dig fordi jeg gennem længere tid har interesseret mig for usynlige lastbiler og stærkt vanedannende medicin. Ved du noget om førstnævnte og kan man evt. få lov at se et par fotos, hvis du har nogen?

Hilsen
Ane
_________

Og jo, der er faktisk en enkelt usynlig lastbil her i Nuuk. Takket være fotografsnigskytten Mikkel kan jeg nu vise disse sjældne og helt enestående fotos:


Er det ikke...? Jo, det er det! Det er mig, mig, mig!