lørdag den 13. marts 2010

Fjällräven JA eller Fjällräven NEJ?

Igen i dag var jeg i Julie-butikken for at se på den røde fjällrävenjakke jeg er småforelsket i! Nu skal jeg bruge jeres mening, for at beslutte om den skal købes eller glemmes!

Argumenter for at købe den:
Julie Berthelsen har måske haft den på, den er chick [sjik], den er unik, den er kun et par år fra at være antik og den lugter ikke dårligt.
Argumenter imod at købe den: Den er slidt (eller er det patina?) og alligevel koster den 350 kr. Den er rød. Det er endnu en udgift i fragt eller overvægt når jeg skal hjem til DK.

I baggrunden ses Julies Berthelsens tidligere bamsesamling, der nu sælges til overpris. Briller og keyboard er venligst udlånt af stjernen selv!

For at afgøre om jeg skal købe sagen eller ej har oprettet en afstemning, hvor læsere af bloggen kan stemme om hvorvidt jeg skal købe den (nej, mor du må ikke stemme med, for jeg ved du synes den er for dyr!).
Find afstemningen i højre side af blog'en!

Nu min blog jo snart et fuldblods interaktivt foretagende (jf læser-konkurrencen i sidste blogindlæg). I næste indlæg vil det være muligt at spille et online computerspil hvor man styrer mig, der skal flygte fra en isbjørn!

PS: I Julie-butikken kan man købe 2 små gæstehåndklæder brugt af Julie til 300 kr! Hvis nogen er interesseret skal jeg gerne indkøbe dem hvis I selv betaler portoen til Danmark eller overvægt i flyet hjem.