søndag den 9. maj 2010

Lidt statistik

Det er efterhånden noget tid siden jeg installerede en skjult tæller på min blog som gør at jeg kan se statistik over hvor mange besøgende jeg har, hvad de klikker på, hvor de kommer fra i verden og hvordan de har fundet min side.

- 78 % af de besøgende på min blog er fra Danmark.
- 37% af alle besøgende er fra Århus og omegn.
- 30% er fra Nordjylland.
- 10% af de besøgende er fra Grønland.
- 54% af alle besøgende vender tilbage mindst 10 gange.
- Jeg har haft besøg fra så eksotiske steder som Ghana, Israel og Rusland.

Det mest interessante er at se hvad de folk der har besøgt min side efter en søgning på Google har søgt på. Mon ikke dem jeg kan se har søgt på "bingo bankoplader til i aften 8 maj 2010", "hvad spiser delfin" og "kørekort grønland" er blevet skuffet når de er blevet vist hen til min side? Det sjoveste er uden samligning fyren, der har søgt på "gratis grønlandske fræk damer" - sikke en nedtur at ende på min blog, når man lige er i humør til den slags.